KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ

İGÜ, TSE-ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazandı!

Arşiv

Geleneksel yöntemlerle öğrencilerin beklenti ve şikâyetlerini karşılamaya çalışmak yetersiz oluyor. Bu nedenle öğrencilerin talep, şikâyet ve beklentilerinin etkili ve verimli bir şekilde çözüme ulaştırmasını ve bu değerlendirmelerin sistematik olarak yapılmasını sağlayan TS ISO 10002 ile sürekli iyileştirme amaçlanarak bir sistem tasarlandı. İGÜ, “Şimdi İGÜ’de Kalite Zamanı” diyerek öğrenci şikâyetlerini değerlendirmesi ve kısa sürede çözüme ulaştırması sonucunda kalitesini tescilledi.

Detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.

26 Temmuz 2022 Salı